بهاروند: امیدوارم علت استعفای «جلال‌پور» فقط کسالت باشد

بهاروند: امیدوارم علت استعفای «جلال‌پور» فقط کسالت باشد
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری :
نایب رئیس اول کمیسیون حمل‌ونقل لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به احتمال وجود فشارها از بخش‌های مختلف امیدوارم علت استعفای جلال‌پور فقط بحث کسالت باشد.
 
مجتبی بهاروند در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با اشاره به اینکه در ابتدا امیدوارم آقای جلال‌پور سلامت خود را به دست آورند و به ریاست اتاق باز گردند، اظهار کرد: به نظر من تیمی که برای ریاست اتاق انتخاب شد یک تیم کاری با تجربه بود که شرایط خاصی را در آن دوره زمانی داشت و فعالیت‌های قابل توجهی از جمله ورود 10 نخست‌وزیر و رئیس جمهور سایر کشورها به اتاق که این اتفاق بسیار نادری است انجام داد.
 
وی با اشاره به این که جلال‌پور و اعضای هیات رئیسه تمام فعالیت‌های اقتصادی خود را تعطیل کردند و تنها به اتاق بازرگاین پرداختند، گفت:  این کار بسیار فوق‌العاده بود و ایشان تعامل بسیار خوبی با دولت نیز برقرار کردند.
 
بهاروند ضمن ابراز امیدواری به این که استعفای جلال‌پور پذیرفته نشود، گفت: امیدوارم ایشان در جایگاه خود بمانند چرا که اقدامات بسیار خوبی انجام دادند، حضور آقای شافعی به عنوان نائب رئیس چهارم در اتاق بازرگانی ایران نیز بسیار خوب و پررنگ بود و در فعالیت‌های یک سال اخیر نقش چشمگیری داشت.
 
نایب رئیس اول کمیسیون حمل‌ونقل لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران با بیان این که اتاق بازرگانی در دوره آقای جلال‌پور تفاوت داشت، به روزرسانی امور و پاسخگویی مناسب اعضا، صرف تمام وقت برای بخش خصوصی، تعامل بسیار مناسب با دولت، صداقت، و خصوصی بودن جلال‌پور را به عنوان نقاط مثبت وی ارزیابی کرد.
 
وی گفت: امیدوارم استعفای جلال‌پور تنها به خاطر کسالت وی باشد و از جای دیگری بر وی فشار نیامده باشد چرا که در مملکت ما بخش دولتی همان اندک اختیارات بخش خصوصی را نیز قبول نمی‌کند هرچند که همواره بهترین تعامل در دوره جلال‌پور با دولت وجود داشت اما امکان وجود فشارها از سایر حوزه‌ها وجود دارد.
 
بهاروند در انتها تصریح کرد: چنانچه استعفای وی پذیرفته شود امیدوارم رئیس بعدی فردی از دل بخش خصوصی باشد،به نظر من با توجه به توانایی و سابقه، آقای خوانساری بهترین گزینه برای سمت ریاست اتاق ایران خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی