حرکت اتاق مشهد اقدامی خداپسندانه در جهت تعالی جامعه به سمت تعالی و معنویت

حرکت اتاق مشهد اقدامی خداپسندانه در جهت تعالی جامعه به سمت تعالی و معنویت
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری :

ضیافت افطار اتاق مشهد همزمان با هفدهمین شب از ماه مبارک رمضان با حضور استاندار خراسان رضوی ،نایب رییس اتاق ایران و رییس اتاق مشهد،جمعی از مدیران مراکز دولتی و فعالان بخش اقتصادی در مرکز توان بخشی فتح المبین برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد
در این مراسم رشیدیان استاندار خراسان رضوی با تاکید بر آموزه های دین مبین اسلام در کمک رساندن به نیازمندان و تقسیم شادی که جزو وظایف هر انسانی محسوب می شود بر کمک به همنوعان به صورت مادی و معنوی تاکید کرد.
استاندار خراسان رضوی خاطر نشان ساخت:طبق تعالیم دینی نهادینه سازی این مهم موجب تالیف و تقریب قلوب جامعه انسانی است و اتاق مشهد با این حرکت خدا پسندانه ضمن تداوم به انجام اموری از این دست قدمی مثبت در زمینه رشد و کمال جامعه برداشته است.
غلامحسین شافعی نیز طی سخنانی با اشاره به سابقه کارهای خیر که منجر به برکات فراوانی گردیده است خاطر نشان ساخت:با همیاری فعالین اقتصادی پیش از این نیز با جمع آوری مبالغی علاوه بر کمک به توانمند سازی معلولین تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده اند.
وی ضمن تاکید بر تداوم این اقدامات خداپسندانه جهت ادامه روند حر کت های خیر خواهانه به محوریت اتاق مشهد تاکید کرد.
بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز که در این مراسم حضور داشت فرهنگ سازی و گسترش روحیه همدلی و همزبانی در بین اقشار مختلف جامعه را از جمله اهداف این اقدام خداپسندانه اتاق مشهد عنوان کرد.
وی افزود : با توجه به آموزه های دین مبین اسلام کمک رساندن به نیازمندان و تقسیم شادی ها جزو وظایف هر انسان وظیفه شناسی محسوب میگردد و کمک به همنوعان به صورت مادی و معنوی باید به عنوان وظیفه مسلم ما محسوب گردد.
وی خاطرنشان کرد:طبق تعالیم دینی نهادینه سازی این مهم موجب تالیف وتقریب قلوب جامعه انسانی است و اتاق مشهد با این حرکت خداپسندانه ضمن تداوم به انجام اموری از این دست قدمی مثبت در زمینه رشد و کمال جامعه بر داشته است.
در پایان این مراسم کمکهای حاضرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و توانمند بخشی معلولین جمع آوری گردید و حاضرین بخشهای مختلف مرکز را مورد بازدید قرار دادند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی