روسای کمیسیون های «صنعت» و «مسئولیت اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شدند

روسای کمیسیون های «صنعت» و «مسئولیت اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شدند
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 28 مهر 1398

 روسای کمیسیون های «صنعت» و «مسئولیت اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شدند

در تازه ترین جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد، تکلیف کرسی ریاست کمیسیون های «صنعت» و «مسئولیت های اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ براین اساس «غلامعلی رخصت» سکاندار کمیسیون «صنعت» شد و ریاست کمیسیون «مسئولیت های اجتماعی» که در دوره نهم هیات نمایندگان به جمع این ساختارهای مشورتی اضافه گردیده نیز به «رضا حمیدی ازغدی» سپرده شد.

این گزارش حاکیست؛ در حال حاضر «محمدحسین روشنک» رئیس کمیسیون «تجارت» است. «محسن شادمان» هدایت کمیسیون «انرژی» را بر عهده دارد. «علی اکبر علیزاده قناد» کمیسیون گردشگری را راهبری می کند. کمیسیون «کشاورزی و آب» به ریاست «علی شریعتی مقدم» تشکیل جلسه می دهد و «محسن خنداندل» نیز ریاست کمیسیون «صادرات خدمات فنی و مهندسی» را بر عهده دارد.

اما «احمد زمانیان» به مثابه دوره قبل هدایت کمیسیون «حمل و نقل و ترانزیت» را عهده دار شده، کمیسیون «سرمایه گذاری و بازار پول» را «محمدعلی چمنیان» مدیریت می کند و «احمد اثنی عشری» نیز کمیسیون «مالیات، کار و تامین اجتماعی» را راهبری می نماید. نشست های کمیسیون «معدن و صنایع معدنی» نیز به ریاست «سيد حسين احمدي سليماني» برگزار می شود.  

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی