زنان موفقی در عرصه اقتصادی استان فعال هستند که توانمندی‌هایشان کمتر معرفی شده است

زنان موفقی در عرصه اقتصادی استان فعال هستند که توانمندی‌هایشان کمتر معرفی شده است
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 27 مهر 1398

رئیس کانون زنان بازرگان (شعبه خراسان رضوی):

زنان موفقی در عرصه اقتصادی استان فعال هستند که توانمندی‌هایشان کمتر معرفی شده است

رئیس کانون زنان بازرگان (شعبه خراسان رضوی)، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در میان بانوان فعال اقتصادی، متذکر شد: بخش عمده ای از این پتانسیل ها مهجور مانده و کمتر معرفی شده اند، در حالی که ما زنان توانمند و موفقی در عرصه اقتصادی استان داریم.
به گزارش روابط عمومی عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ «مریم سراج احمدی» در نشست مجمع عمومی عادی سالانه این کانون، عنوان کرد: با توجه به افزایش فعالیت بانوان در عرصه های اقتصادی مانند مشاغل خانگی و صنایع دستی کانون زنان خراسان رضوی به شناسایی نقاط قوت و ضعف این بانوان پرداخته و در راستای آن به برنامه ریزی برگزاری جلسات و کلاسهای آموزشی جهت توانمندسازی بانوان پرداخته ایم ٫
هدف ما در کانون علاوه بر ارتقا توانمندی ،شناسایی سرمایه گذاران و معرفی اعضا توانمند به آنان جهت ارتقا روحیه مشارکتی در بانوان عزیز می باشد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد اعضا کانون 60 نفر می باشد . که نیمی از این تعداد دارای کارت عضویت اتاق و یا کارت بازرگانی می باشند . رویکرد ما آشناسازی اعضا جدید برای ورود به اتاق بازرگانی می باشد .از اهداف دیگر کانون شناسایی و معرفی بانوان فعال استان و نیز ایجاد ساز و کاری مشورتی در میان بانوان استان است .
سراج احمدی، اشاره ای به دستور کار این نشست کرده و توضیح داد: در این مجمع، انتخاب بازرسین کانون بر اساس اساسنامه پس از یکسال صورت گرفت و بر اساس رای اعضا کانون زنان بازرگان سرکار خانم «فاطمه عادلی» به مدت یک سال بازرس کانون زنان بازرگان (شعبه خراسان رضوی) شد و همچنین سرکار خانم. «ملیحه تقی هروی» نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بانوان بتوانند با توجه به توانمندیهای و ظرفیت های خود بیشتر در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی استان به فعالیت بپردازند

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی