انصاری: کلید موفقیت دولت در بهبود فضای کسب و کار، ایجاد فضای گفت‌وگو با فعالان اقتصادی است

انصاری: کلید موفقیت دولت در بهبود فضای کسب و کار، ایجاد فضای گفت‌وگو با فعالان اقتصادی است
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 30 تير 1398

عضو هیات رئیسه اتاق ایران:

کلید موفقیت دولت در بهبود فضای کسب و کار، ایجاد فضای گفت‌وگو با فعالان اقتصادی است

عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: شرط موفقیت دولت در بهبود فضای کسب و کار، ایجاد فضای یک گفتگوی موثر با بخش خصوصی و در راس آن با مجموعه اتاق بازرگانی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صتایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ محمدرضا انصاری در حاشیه اجلاس هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور در مشهد  به خبرنگار ما گفت: فضای کسب و کار محصول چندین عامل است که فعالان اقتصادی، بسترهای قانونی و کیفیت عملکرد نهادهای متولی را شامل می‌شود؛ فعالان اقتصادی افرادی باهوش، فعال، انگیزه‌دار و بافهم توسعه کسب و کار خود هستند. البته باید گفت که کل این مجموعه تحت تاثیر فضای بین المللی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید تمایل بیشتری به مشورت گرفتن از فعالان بخش خصوصی در راستای بهبود فضای و کسب و کار نشان دهد، عنوان کرد: خوشبختانه فعالان اقتصادی به صورت منفرد افرادی موفق در عرصه های اقتصادی داخلی و بین المللی هستند. در نتیجه یک ظرفیت ارزشمند مردمی را در رابطه با رونق فضای کسب و کار در اختیار داریم. از طرف دیگر، تمایل دولت و بستر قانونی برای آنکه فضای کسب و کار بهبود یابد، وجود دارد اما آنچه که باید بهبود پیدا کند، این همکاری و هماهنگی دولت با مردم، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای تصمیم گیری‌ها است.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی