نماینده موسسه SBH آلمان: شور و اشتیاق ایران برای اجرای پروژه آموزش‌های دوگانه شغلی قابل توجه است

نماینده موسسه SBH آلمان:  شور و اشتیاق ایران برای اجرای پروژه آموزش‌های دوگانه شغلی قابل توجه است
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 22 فروردين 1398

نماینده موسسه SBH آلمان:

شور و اشتیاق ایران برای اجرای پروژه آموزش‌های دوگانه شغلی قابل توجه است

 

نماینده موسسه SBH آلمان در پروژه آموزش‌های دوگانه شغلی ایران و آلمان گفت: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در ایران برای اجرای این پروژه فراهم است. از سویی، شوق و اشتیاقی که برای اجرای این پروژه و همچنین بهره مندی از نتایج مطلوب آن وجود دارد، قابل توجه است.

به گزارش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ «گیدو ویشا» در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مشهد، در خصوص ظرفیت‌های ایران در اجرای پروژه آموزش‌های دوگانه شغلی آلمان و ایران و اشتیاق بنگاه‌های اقتصادی اظهار کرد: موتور محرک در اجرای چنین پروژه ای، فراتر از علاقه، «انگیزه» است. طبیعتا درک بیشتر بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی و همچنین بدنه دولتی در ایران، از پتانسیل های این پروژه می تواند به انگیزه سازی ها کمک کند.

وی ادامه داد: طی بازدید‌ها و جلساتی که برگزار شد، به این نتیجه رسیدم که زیرساخت‌های مورد نیاز در اینجا وجود دارد. دوره‌های فنی و حرفه‌ای به نوعی موازی با آن حرکت می کنند اما این دو باید در یک نقطه بهم برسند و به یکدیگر متصل شوند. این مسئله روندی است که در طی زمان باید محقق شود. یعنی نیاز به زمان دارد تا بتواند به رشد و تعالی دست یابد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی