رئیس اتاق ایران: حضو پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق، نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است

رئیس اتاق ایران: حضو پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق، نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 11 اسفند 1397

رئیس اتاق ایران:
حضو پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق، نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی، با تقدیر از حضور پُرشور و مشارکت مطلوب فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور؛ این رویداد را سرآغاز گام های جدید در جهت ارتقای جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد ایران عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ غلامحسین شافعی در این پیام عنوان کرد: حضور پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است و قطعا با این حضور معنی دار مجال اصلاح زیرساخت ها از طریق مشارکت و مطالبه‌گری فراهم می شود.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: براساس گزارش های واصله، شور انتخاباتی در تمامی استان ها نسبت به دوره گذشته بسیار بیشتر بوده و این حکایت از علاقه مندی فعالان اقتصادی به سرنوشت اقتصادی و آینده کشورشان است که این احساس مسئولیت آنان تحسین برانگیز می باشد.
حضور پُرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق های سراسر کشور، پیامی نیز برای برخی جریان های خارجی نیز دارد؛ این حضور نشان دهنده آن است که علی رغم حس نامطلوبی که آن ها نسبت به آینده اقتصاد ایران ایجاد کرده اند، فعالان اقتصادی به آینده این مرز و بوم امید داشته وبرای اعتلای آن مجدانه می کوشند.
رئیس اتاق ایران تاکید کرد: هم اکنون بار سنگینی بر دوش هیات نمایندگان منتخب در اتاق های سراسر کشور قرار دارد. فعالان اقتصادی که با این شور و شوق، مشارکتی کم نظیر را رقم زدند؛ چشم انتظار آن هستند که مطالبات آنان از سوی منتخبانشان در اتاق های ایران پیگیری شود.
وی برای تمامی منتخبان نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در سراسر کشور و آنها که موفق به راهیابی نگردیده اند آرزوی توفیق سربلندی و خدمت صادقانه کرد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی