شرکت کنندگان در انتخابات اتاق خراسان رضوی از مطالبات خود از هیات نمایندگان نهم گفتند

شرکت کنندگان در انتخابات اتاق خراسان رضوی از مطالبات خود از هیات نمایندگان نهم گفتند
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری :

شرکت کنندگان در انتخابات اتاق خراسان رضوی از مطالبات خود از هیات نمایندگان نهم گفتند:
گره مشکلات بخش خصوصی را با تدبیر و پیگیری باز کنید

به اذعان ناظران، انتخابات اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، در نهمین دوره انتخاب هیات نمایندگان آن، بسیار پُرشورتر از دوره های گذشته برگزار شد. اتاق خراسان رضوی نیز از این موضوع مستثنی نبود و استقبال و مشارکت بیشتری نسبت به دوره قبل در آن رقم خورد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ در خلال برگزاری این رویداد مهم، فرصت را غنیمت دانستیم و با شماری از رای دهندگان گفتگو نمودیم:
*هیات نمایندگان منتخب در جهت احقاق حقوق بخش خصوصی گام بردارند
«رضا وظیفه دان»، مدیرعامل شرکت سدید پلاستیک پاژ در گفتگو با خبرنگار ما از شور و اشتیاق کاندیداهای این دور از انتخابات و تبلیغات وسیع آن ها به خصوص در فضای مجازی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد: هر گروه، دسته و فردی که در انتخابات برگزیده می شود و بر کرسی هیات نمایندگان این اتاق می نشیند، به جد به دنبال احیای حقوق از دست رفته بخش خصوصی و جلوگیری از تضییع حقوق فعالان این بخش باشد. آن ها باید گره مشکلات بخش خصوصی را با تدبیر و پیگیری مستمرشان در سطوح مختلف باز کنید.
وی در ادامه با بیان اینکه از مسئولان می خواهیم تا با تأسی از حضور پرشور فعالان اقتصادی، در جهت حل مسائل و مشکلات آنان گام بردارند، خاطر نشان کرد: متولیان امر در دستگاه های دولتی و ساختارهای تصمیم ساز باید در این راه از خود عزم جدی نشان دهند و اتاق را به عنوان بازوی مشورتی خود بشناسند و با از ظرفیت های آن بهره بگیرند.
*هیات نمایندگان اتاق ها باید با مشکلات از نزدیک آشنا باشند
حسین کاردان سیستانی، مدیرعامل شرکت آویز قوم مشهد نیز در همین رابطه بیان کرد: از نظم و انضباط حاکم بر محیط اخذ رای در اتاق مشهد تشکر می کنم.
وی افزود: حضور گسترده اعضای اتاق و انتخاب یک هیات نمایندگان اصلح، دلسوز، متعهد و کارشناس با رای بالا باعث خواهد شد تا افرادی که بر این کرسی ها تکیه بزنند که با تمام وجود دردها و تنگناهای بخش مولد را لمس کرده و می شناسند. آنان می توانند تذکرات و مشاوره های لازم را در زمان لازم به دولت مردان ارائه داده و از این طریق در حل برخی از مسائل و مشکلات فراروی اقتصاد کشور موثر واقع شوند.
* حضور پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات نشان از عزم آنها برای حل مشکلات دارد
وحید مبین مقدم، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد نیز که در جمع رای دهندگان حضور داشت به خبرنگار ما گفت: نظم و انضباط حاکم بر فضای برگزاری انتخابات قابل تحسین بود. من در همین جا از برگزار کنندگان این رویداد مهم تقدیر می کنم.
وی همچنین روند برگزاری الکترونیک را از یکی از اقدامات خوب این دور از انتخابات عنوان کرد و گفت: با برگزاری الکترونیک، از خطاهای احتمالی و مسائل حاشیه ای پس از انتخابات به شدت جلوگیری می شود.
مبین مقدم در ادامه افزود: امسال سالی است که با مشکلات اقتصادی خاصی مواجه هستیم. تمام مسائل تولیدی و تجاری به نوعی از این مسئله تاثیر پذیرفته است. به باور من حضور پرشور فعالان اقتصادی کشور و استان نشان از عزم آنان برای حل این مشکلات دارد و از سوی دیگر نشان‌دهنده نگرانی شدید آنان از آینده است. آن ها با این حضور سعی دارند تا در حل این مسائل و مشکلات به نحوی شرکت داشته باشند
* خواسته من از منتخبین اتاق بازرگانی توجه به مشکلات بخش تجارت است
خانم اشرف پهلوان مقدم مدیرعامل شرکت کیان دریای ایرانیان رای دهنده دیگری بود که برای اولین دوره در این انتخابات شرکت می کرد. او استقبال از این انتخابات را عالی توصیف و عنوان کرد: اگر در هر انتخاباتی هر کسی به وظیفه خود به درستی عمل کند و به بهترین گزینه ها رای دهد حتما اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
وی در ادامه افزود: خواسته من از منتخبین اتاق بازرگانی توجه به مشکلات ما در زمینه ترانزیت، صادرات و واردات است و انتظار ما حل کامل مشکلات نیست بلکه به حداقل رساندن آنهاست .
نامبرده در انتها همچنین از مسئولان خواست تا به بخش خصوصی فرصت بیشتری برای مدیریت اقتصادی کشور بدهند و اتاق نیز به وظیفه مشورتی خود به خوبی و به موقع عمل کند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی