روایت رای دهندگان از نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق خراسان رضوی

روایت رای دهندگان از نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق خراسان رضوی
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 11 اسفند 1397


روایت رای دهندگان از نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق خراسان رضوی
حضور پُرشورتر؛ برگزاری منظم تر


نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی صبح امروز در ساختمان مرکزی اتاق مشهد آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ از ساعات آغازین، اتاق مشهد شاهد حضور پُرشور رای دهندگان واجد شرایط بود و تا ظهر نیز بر خیل جمعیت افزوده می شد.
مجالی دست داد تا در جمع رای دهندگان حاضر شده و با شماری از آنان به گفتگو بنشینیم:
*فضای انتخابات در این دور نشاط بیشتری دارد
مجید طبسی مدیرعامل شرکت سامان داروی هشتم و سرپرست شرکت داروسازی ثامن، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخابات دوره حاضر، گفت: در این دوره شاهد فراهم شدن ساز و کارهای بهتری برای اخذ آرای فعالان اقتصادی واجد شرایط هستیم. استفاده از سیستم رای گیری الکترونیکی، یکی از مزایای این دوره است. همچنین نسبت به دوره قبل نشاط و آرامش بیشتری ایجاد شده و در مجموع عملکرد خوب بوده است.
وی افزود: در شرایط کنونی نیاز است که دولت از همراهی و پتانسیل بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد ها و به ویژه اتاق های بازرگانی بهره بگیرد چرا که می توانند مشاوره های خوبی برای حل مشکلات به ویژه برای بخش صنعت ارائه بدهند
*اخذ آرا براساس روال قانونی انجام می گیرد

سیده فاطمه حسینی، مدیرعامل شرکت عسل کوهدشت خراسان نیز گفت: برگزاری این دوره از انتخابات مطلوب و بدون مشکل است؛ همه چیز قانونی و طبق روال انجام می شود و نحوه رای دادن بسیار خوب تعریف شده، در واقع این ساختار کمک می کند که روند اخذ رای با سرعت بیشتری انجام بگیرد. توامان تلاش خوبی صورت گرفته تا اطلاعات لازم در اختیار رای دهندگان قرار بگیرد.
وی درباره حضور زنان در این انتخابات اظهار کرد: تعداد نامزدهای زن در این انتخابات بسیار کم بود و این در قیاس با تعداد بانوان عضو اتاق و دارندگان کارت بازرگانی مطلوب نیست و امیدواریم در دوره‌های بعدی شاهد حضور پررنگتر زنان در این عرصه باشیم.
*در هیچ دوره ای شاهد چنین نظمی نبوده ام
هرمززاده، مدیرعامل صنایع چوب دقت نیز در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: انتخابات این دوره بسیار پر جنب و جوش است و همین انگیزه را برای مشارکت فعالان اقتصادی دوچندان می کند. این رویکرد برای صنعتگران، بازرگانان و کارآفرینان خراسان رضوی موفقیت بسیار بزرگی به شمار می آید.
وی درباره ساز و کار برگزاری این انتخابات نیز اظهار کرد: در طول سال های گذشته و ۳۰ سال عضویتم در اتاق تابه حال شاهد انتخاباتی با این شکل ازنظم و دقت و نظارت نبودم؛ اخذ رای به صورت الکترونیک بدون هیچ گونه تخلف و شک و شبهه ای انجام می شود و حضور پرشور فعالان اقتصادی جای خشنودی دارد.

هرمززاده تصریح کرد: صنعتگران و دیگر اعضای اتاق بازرگانی امروز آمده اند تا کسی را انتخاب کنند که بیشترین شایستگی را دارد. همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین زیرساخت های لازم در حوزه کارآفرینی و اشتغال دست به دست هم بدهیم و از مشکلات با همگرایی عبور کنیم.
*شاهد حضور پُررنگ فعالان اقتصادی در این دوره از انتخابات هستیم
بهمن توکلی، مدیرعامل شرکت بازرگانی مجد خواف نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این دوره سومی است که من در انتخابات هیات نمایندگان اتاق خراسان رضوی شرکت می‌کنم و روند برگزاری انتخابات نهمین را یکی از منظم‌ترین دوره‌ها می‌دانم. یکی از دلایل این امر، برگزاری الکترونیک انتخابات و شیوه پیشرفته اخذ رای است.
وی افزود: اعضای اتاق با حضور پرشور در انتخابات و رای بالا به منتخبین خود در هیئت نمایندگان می‌توانند پشتوانه ای محکم برای پیگیری مطالبات خود ایجاد کنند و نهایتا در آینده انتظارات خود را نیز بهتر عنوان کرده و پیگیر اجرای آن باشند.
هادی راننده از شرکت بهین بافت نیز که دومین دوره است در انتخابات هیات نمایندگان اتاق خراسان رضوی شرکت می کند، در همین خصوص بیان کرد: این دوره به دلیل تبلیغات در فضای مجازی، شور و شوق بیشتری را شاهد بودیم و امروز نیز حضور فعالان اقتصادی پُررنگ است و استقبال خوبی را شاهد بودم.
این عضو اتاق بازرگانی خاطرنشان کرد: برگزاری الکترونیک انتخابات در این دوره از شاخص های آن است و می تواند به برگزاری، سرعت شمارش و صحت اخذ رای کمک کند.
وی در انتها انتظار خود از منتخبین را عمل به وعده داده شده و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار در شرایط سخت اقتصادی موجود عنوان کرد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی