رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی: تمام ساز و کارها برای نظارت دقیق بر روند برگزاری سالم اتاق مشهد فراهم است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی:  تمام ساز و کارها برای نظارت دقیق بر روند برگزاری سالم اتاق مشهد فراهم است
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 11 اسفند 1397

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی:

تمام ساز و کارها برای نظارت دقیق بر روند برگزاری سالم اتاق مشهد فراهم است

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: از 74 نفری که برای انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی ثبت نام کرده بودند، 45 نفر برای نشست بر کرسی هیات نمایندگان رقابت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، فرامرز مرادی در حاشیه برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق مشهد گفت: در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، شروع ثبت نام با استقبال بسیار خوبی روبه رو بود و 74 نفر نام نویسی کردند اما پس از تشکیل برخی ائتلاف ها تعدادی از نامزدها انصراف خود را اعلام نمودند و در نهایت 45 نفر برای 15 کرسی هیات نمایندگان داوطلب هستند.

وی فرایند برگزاری انتخابات در این دوره را بسیار خوب و کنترل شده ارزیابی کرد و افزود: تمام ساز و کارها برای نظارت دقیق بر روند برگزاری سالم اتاق مشهد فراهم آمده است. برای رای گیری از صندوق های رای وزارت کشور استفاده می شود و 5 نفر از نیروهای وزارت کشور هم کنترل لازم بر صندوق ها و نحوه رای گیری را انجام می دهند و به این فرایند کمک می کنند و هیات نظارت بر انتخابات نیز در محل حضور دارد و روند اخذ آرا را رصد می کند.

مرادی گفت: انتخابات امروز(11اسفند) تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و با تصمیم هیات نظارت، تا دو ساعت امکان تمدید انتخابات وجود خواهد داشت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی درباره حضور اعضای اتاق در این انتخابات اظهار کرد: استقبال فعالان اقتصادی از ساعات اولیه بسیار خوب بوده و پیش بینی می شود این روند تا ساعات پایانی نیز ادامه داشته باشد. مشارکت حداکثری، عامل تقویت اتاق مشهد و توانمندی بخش خصوصی خواهد بود.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی