ابراز رضایت رئیس سازمان صمت خراسان رضوی از روند برگزاری انتخابات اتاق مشهد

ابراز رضایت رئیس سازمان صمت خراسان رضوی از روند برگزاری انتخابات اتاق مشهد
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 11 اسفند 1397

ابراز رضایت رئیس سازمان صمت خراسان رضوی از روند برگزاری انتخابات اتاق مشهد

شور و اشتیاق فعالان اقتصادی برای حضور در انتخابات بسترساز تقویت بخش خصوصی

رئیس سازمان صنعت، معادن و تجارت خراسان رضوی گفت: حضور پُرشور فعالان اقتصادی واجد شرایط برای حضور در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان نشان از شور و اشتیاق این قشر برای تقویت جایگاه بخش خصوصی و اتاق استان دارد.

به گزارش روابط عمومی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ راضیه علیرضایی در حاشیه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق مشهد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه بندی های داخل انتخابات اتاق استان در این دوره نسبت به ادوار گذشته بسیار بیشتر و پررنگ تر بود؛ لذا روند نظارت بر انتخابات این دوره نیز کار دشواری است. امیدوارم با همکاری و همراهی مطلوب همه رای دهندگان و هیات نظارت، امروز شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

وی ضمن ابراز رضایت از روند تدارک و آغاز این رویداد مهم، افزود: در هفته های اخیر مقدمات برگزاری انتخابات را مهیا کردیم و در آغاز وقت تعیین شده نیز با کدی که از تهران اعلام شد، انتخابات را آغاز کردیم. حضور رای دهندگان از ساعات آغازین و حتی پیش از شروع رای گیری نشان از شور و اشتیاق فعالان اقتصادی برای حضور در این عرصه و حساسیت آن ها نسبت به انتخاب نمایندگان خود در اتاق خراسان رضوی دارد. مشارکت بالا، تقویت کننده جایگاه پارلمان بخش خصوصی خواهد بود.

علیرضایی ابراز امیدواری کرد: پس از پایان امروز و انتخاب هیات نمایندگان دوره نهم اتاق مشهد، منتخبان بتوانند به قول های خود در ایام تبلیغات عمل کنند و آینده خوبی در انتظار بخش خصوصی اقتصاد استان باشد.

وی توضیح داد: هیات نظارت بر انتخابات و سیستم های الکترونیک از روز قبل در ساختمان مرکزی اتاق مشهد مستقر شده و کنترل های لازم برای پیشبرد سالم این رویداد انجام شده است. در این راستا، صحت دستگاه ها و پلمب صندوق ها در حضور هیات نظارت انجام شد و در حال حاضر نیز، با آغاز انتخابات تک به تک رای ها را کنترل خواهیم کرد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی