سامانه استعلام رای دهندگان نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور راه اندازی شد

سامانه استعلام رای دهندگان نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور راه اندازی شد
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 05 اسفند 1397

سامانه استعلام رای دهندگان نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور راه‌اندازی شد

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از سامانه‌ای رونمایی کرد که می‌توان از طریق آن مجاز بودن یک کارت برای مشارکت و رأی دادن در انتخابات را استعلام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ این سامانه بر اساس مصوبات شورای عالی نظارت و انجمن نظارت طرح ریزی شده و خروجی های آن نیز بر اساس ضوابط و آیین نامه ها می باشد.

در این سامانه، شرایط ذیل برای کارت رای دهندگان ذکر شده است:

*در خصوص هر کارت، معیار تعیین نوع کارت و اتاق رای دهی، نسخه و شعبه فعال کارت در سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند می باشد.

*در خصوص کارت های عضویت حقیقی، فقط کارت هایی که دارای حداقل ۱۸ ماه سابقه در اتاق مربوطه می باشند، امکان شرکت در انتخابات دارند.

*در خصوص کارت های عضویت حقوقی و کارت های بازرگانی اعم از حقیقی و حقوقی، فقط کارت هایی که دارای حداقل ۱۲ ماه سابقه در اتاق مربوطه باشند، امکان شرکت در انتخابات دارند.

*هم‌چنین برابر اعلام این ملاک لیست نهایی رای دهندگان، وضعیت کارت در زمان شاخص می باشد. (بر این اساس زمان شاخص عبارت است از ساعت 8 صبح روز 8 اسفند 1397 (سه روز قبل از روز انتخابات.)

*کارت می بایست در روز انتخابات (11/12/97) معتبر و فعال باشد.

* در صورتی که بر اساس گزارش سامانه استعلام، فردی حائز شرایط رای دهی اعلام نشد، می تواند از طریق تکمیل «فرم درخواست بررسی مجدد» در همین سامانه، درخواست خود را به انجمن نظارت بر انتخابات ارسال کند.

متقاضیان می توانند برای استعلام از طریق لینک زیر وارد این سامانه شوند:

سامانه استعلام رای دهندگان نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی