لیست نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات اتاق های سراسر کشور اول اسفندماه اعلام می شود

لیست نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات اتاق های سراسر کشور اول اسفندماه اعلام می شود
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 29 بهمن 1397

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق مشهد:

لیست نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات اتاق های سراسر کشور اول اسفندماه اعلام می شود

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد گفت: انجمن نظارت و شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور پس از بررسی تمامی داوطلبان در تاریخ اول اسفندماه 1397 لیست نهایی و کامل داوطلبان تایید صلاحیت شده کل کشور را اعلام می کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ «فرامرز مرادی» در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای تایید صلاحیت شده نیز از 8صبح 3اسفند آغاز شده و تا 8صبح دهم همین ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: به کاندیداها یادآوری می کنیم که هرگونه فعالیت سمعی و بصری تبلیغی در رسانه های مکتوب، مجازی و صدا و سیما به ویژه ذکر نام افراد ثبت نام شده تا قبل از شروع بازه قانونی مشخص شده برای تبلیغات یا پس از اتمام آن، باعث ابطال آرای فرد مذکور می شود.

مرادی همچنین خاطر نشان کرد که روند برگزاری انتخابات در سراسر کشور به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی همچنین در گفتگو با «روزنامه دنیای اقتصاد» نیز نکاتی را مطرح و عنوان کرد: هم اکنون مشاهده می‌کنیم برخی از کاندیداها با عناوین مختلف در مطبوعات مصاحبه می‌کنند یا جلساتی برگزار می‌کنند که در مجموع عنوان تبلیغی پیدا می‌کند. این درحالیست که قبلا هم به صورت عمومی به کاندیداها تاکید شد چنین کاری صورت نگیرد، در غیر این صورت امکان حذف آنها از انتخابات وجود دارد. ما از سوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی، همه موارد و صحبت هایی که تاکنون از سوی برخی از کاندیداها در مطبوعات و جلسات مطرح شده را به انجمن هیات نظارت بر انتخابات کشور ارسال کردیم و آنها در این خصوص تصمیم می‌گیرند، چون آنها تشخیص می‌دهند که سخنان مطرح شده تبلیغ است یا خیر.

مرادی از تمامی کاندیداها تقاضا کرد تا آغاز موعد تبلیغات انتخاباتی تامل کنند و سپس در موعد مقرر نسبت به انجام تبلیغات اقدام کنند تا به حقوق دیگران تجاوز نکنند. او معتقد است وقتی دیگران زمان تبلیغات را رعایت می‌کنند، انجام تبلیغات توسط عده‌ای دیگر، به مثابه ضایع کردن حق دیگران است.

وی با بیان اینکه اگر سایر نامزدها بابت انجام تبلیغات پیش از موعد و یا تخریب از دیگری شکایت کنند، ممکن است موضوع به مراجع قضایی هم منتقل شود، تاکید کرد: انتظار ما این است که نامزدها تخریب یکدیگر را کنار بگذارند؛ متاسفانه می‌بینم که در برخی جلسات و سخنرانی‌ها افراد خاصی را تخریب می‌کنند؛ این‌کار نه اسلامی و نه اخلاقی است و نه با شئونات یک کشور متمدن مطابقت دارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی محل رای‌گیری انتخابات استانی را ساختمان مرکزی اتاق مشهد و زمان رای‌گیری را 8 صبح تا 18 روز شنبه 11 اسفندماه اعلام و اظهار کرد: اگر نیاز به تمدید زمان رای گیری باشد، هیاتهای استانی می‌توانند نسبت به این‌کار اقدام کنند؛ همانطور که در انتخابات دور هشتم زمان رای‌گیری دو ساعت تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه‌های انتخابات، الکترونیکی و صندوقها از صندوقهای وزارت کشور است که در رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شود و به زودی تحویل صندوق‌ها به استانها انجام می شود، همچنین دوره‌هایی برای مجریان انتخابات برگزار می‌شود.

مرادی ضمن تقاضا از اعضای اتاق و دارندگان کارت بازرگانی برای حضور در انتخابات، گفت: حضور اعضای اتاق در این انتخابات بسیار مهم است، چون اتاق مشاور سه قوه است و نیروهایی که انتخاب می‌شوند هر چه از نظر تعداد آراء پشتوانه بیشتری داشته باشند، قدرت اجرایی بیشتری پیدا می‌کنند و قوت قلب بیشتری خواهند داشت و امیدواریم افراد با تجربه‌تر، خوشنام‌تر و با تخصص‌های بیشتر انتخاب شوند.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی