صورتجلسه مورخ 97/11/10

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

اتاق بازرگانی مشهد

 

جلسه : 17     

تاریخ جلسه : 97/11/10

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، توکلی زاده، حسینی وخانم سراج احمدی

 

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در روز چهارشنبه مورخ 97/11/10 ساعت 7:30 صبح در محل دفتر ریاست محترم اتاق با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا ریاست محترم اتاق گزارشی از اهم فعالیت های اتاق ارائه نمودند. و همچنین در بحث توسعه صادرات غیر نفتی مطالبی را ایراد نمودند. در ادامه مصوباتی به شرح ذیل اتخاذ گردید :

1- با توجه به مذاکرات انجام شده در رابطه به بسط توسعه صادرات استان خراسان به اوراسیا مقرر گردید، که بخش تحقیقات بازار اتاق با همکاری تشکل های بخش خصوصی پیشنهادات لازم را ظرف مدت یک هفته جمع بندی و به هیأت رئیسه ارائه نمایند.

2- با توجه به سفر اخیر ریاست محترم اتاق با هیأت همراه معاون اول رئیس جمهور به سوریه و توضیحات ایشان در رابطه با صادرات و سرمایه گذاری های مشترک اقتصادی مقرر شد، استان خراسان حضور فعالی با همکاری اتاق های مشترک ایران و سوریه در این زمینه داشته باشند، و با ایجاد ستاد ویژه توسعه روابط اقتصادی خراسان و سوریه با محوریت اتاق و با مسئولیت دبیر محترم اجرائی اتاق جلسه ای مشترک با تشکل ها برگزار و نسبت به تشکیل یک ستاد 5 نفره و پیشنهاد نظرات به هیأت رئیسه ظرف مدت یک هفته و ستاد با نشر در روزنامه کلیه فعالان اقتصادی را در جریان قرار دهند.

 

جلسه در ساعت 8:45 صبح با ذکر صلوات به پایان رسید. 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی