در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور عنوان شد: امیدبخشی به مردم در شرایط تحریمی از جمله وظایف روابط عمومی هاست

در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور عنوان شد:  امیدبخشی به مردم در شرایط تحریمی از جمله وظایف روابط عمومی هاست
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 22 آبان 1397

در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور عنوان شد:

امیدبخشی به مردم در شرایط تحریمی از جمله وظایف روابط عمومی هاست

 

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: روابط عمومی‌ها رسالت دشواری در عرصه انعکاس خبر و اطلاعات و توامان حفظ استقلال خود بر دوش دارند و باید بکوشند که در این شرایط دشوار تحریم‌ها، امید را به جامعه و مردم منتقل نمایند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی؛ «علیرضا اشرف» در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور ، با تاکید بر حساسیت مسئولیت های این بخش، عنوان کرد: مدیران روابط عمومی باید از جناح بندی ها و موضع‌‌گیری‌های سیاسی به دور باشند و در انتشار اخبار و اطلاعات استقلال خود را حفظ نمایند. یک رسالت دیگر آن‌ها انتقال امید به بستر جامعه است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصلادی آمریکا علیه ایران، عنوان کرد: البته باید اذعان کنیم که در این دوره، اجماع جهانی با این تحریم‌ها وجود ندارد و از این منظر، آمریکا برای فشار بر ایران، در موضع انزوا قرار دارد.

حسین سلاح‌ورزی، نایب رئیس اتاق ایران نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور، گفت: آمادگی داریم تا در راستای توانمندسازی روابط عمومی اتاق‌های استانی، همکاری جامعی صورت دهیم.

وی یادآور شد: روند فعالیت روابط عمومی های اتاق های سراسر کشور باید به صورت مستمر از سوی روابط عمومی اتاق ایران پیگیری شود تا فضایی رقابتی در این بخش شکل بگیرد.

سلاح‌ورزی با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت اخبار و سرعت انتشار آن، خاطر نشان کرد: نباید هر خبری را بدون دقت و اطمینان از وثوق منبع آن انتشار کرد. توقع می رود روابط عمومی‌ها نظارت ویژه‌ای بر کیفیت و صحت محتوای انتشاری خود داشته باشند.

 این گزارش حاکیست؛ در این نشست مسائل و مشکلات روابط عمومی های اتاق های ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی