صورتجلسه مورخ 97/07/19

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

جلسه : 11     

تاریخ جلسه : 97/07/19

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، حسینی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی

 

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در روز پنجشنبه مورخ 19/07/97 ساعت 7:30 صبح در محل دفتر ریاست محترم اتاق با تلاوتی چند ازکلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا ریاست محترم اتاق گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی و مسائل کشوری عنوان نمودند و در ادامه مصوباتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

 

 

- اهم مطالب مطروحه :

- با توجـــه به مالکیت 2/5 دانگ مشـــاع از مجموعه آپارتمان واقع در ابوذر غفاری 1 پلاک 114 که بنام اتاق می باشد. و متقاضی خرید برای این ملک وجود دارد. پس از مطرح شدن در هیأت رئیسه مقرر گردید؛ موضوع به هیأت محترم نمایندگان ارائه و اتخاذ تصمیم شود.

- با توجه به معرفی یک قطعه زمین در کنار نمایشگاه بین المللی که متعلق به سازمان آب می باشد مطرح و مقرر گردید؛ آقای مهندس حسینی به اتفاق آقای مهندس کبیر دبیر محترم اتاق، از محل بازدید و گزارش مربوطه را به هیأت رئیسه ارائه تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

- اعضاء کمیته بررسی وام متشکل از دبیر اتاق، خزانه دار، رئیس اتاق یا جانشین ایشان تشکیل می گردد و امور اداری به عنوان دبیر کمیته بدون حق رأی مورد تصویب واقع شد. آئین نامه اجرایی مربوطه براساس دستورالعمل اتاق ایران توسط کمیته تهیه و به اجراء گذاشته خواهد شد.

 

جلسه در ساعت 8:45 صبح با ذکر صلوات ختم گردید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی