صورتجلسه مورخ 97/03/17

جلسه : 4     

تاریخ جلسه : 97/03/17

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، حسینی ، توکلی زاده

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 97/03/17 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت قرآن مجید آغاز گردید. ابتدا ریاست محترم اتاق ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و دعوت از همۀ فعالین اقتصادی در راهپیمایی روز قدس شدند، سپس جلسه وارد دستور کار شد و پس از بحث و بررسی مطالب ذیل مورد تصویب قرار گرفت :

 

- اهم مطالب مطروحه :

  • پیشنهاد قرارداد روزنامه دنیای اقتصاد مطرح و مقرر گردید نسبت به تجدید قرارداد اقدام شود، ضمناً در خصوص روزنامۀ خراسان هم در صورت امکان اقدام مشابه صورت پذیرد.
  • دبیر محترم اتاق در جلسه هیأت رئیسه حضور یافته و گزارشی از مصوبات جلسات هیأت رئیسه ارائه نمودند.
  • با توجه به مصوبه هیأت رئیسه و تأیید در هیأت نمایندگان راجع به ایجاد دفتر تجاری اتاق در آستاراخان مطرح شد؛ از آنجائیکه مسئولیت این طرح به اتحادیه صادرکنندگان محول شده و تاکنون گزارشی دریافت نگردیده است، مقرر شد حداکثر ظرف یک هفته گزارشی از سوی اتحادیه صادرکنندگان تهیه و به هیأت رئیسه ارایه شود. (مسئول پیگیری دبیر اتاق)
  • پیشنهاد انتخــاب پیشکسوت و لوگو اتاق مجدداً مطرح و مقــرر گردید، طبق مصــوبه مورخ 96/06/02 هیأت رئیسه پیشنهادات به صورت مکتوب به هیأت رئیسه ارائه و حداکثر ظرف 2 هفته اظهار نظر نمایند.
  • پیشنهاد گردآوری آمارهای تولیدی و صنعتی استان توسط خانه صنعت و معدن مجدداً مطرح و مقرر گردید مصوبه جلسه شورای پژوهشی توسط آقای مهندس کبیر پیگیری و نتیجه را به هیأت رئیسه اعلام نمایند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی